Rosette van Duivenboden
Op 1 april 2005 ben ik begonnen als zelfstandig ondernemer onder de naam Van Duivenboden Office Management, kortweg VDO. Ik had toen al ruim 20 jaar ervaring op secretarieel, organisatorisch en commercieel gebied, en op dat moment hadden enkele partijen behoefte om met mij samen te werken. Zo ben ik als eenpitter begonnen, en dat is een goede keuze geweest!
Het is fantastisch om samen met (vooral kleine) organisaties of particulieren te zoeken naar de beste manier om zaken in orde te krijgen. Samen zoeken naar de beste manier van werken in uw bedrijf vind ik het leukst. Zoekt u een efficiëntere, slimmere of logischer oplossing voor de dagelijkse zaken binnen uw bedrijf, dan help ik u daar graag mee. We kijken hoe we “Orde op Zaken” kunnen stellen, zodat u met mijn adviezen zelf verder aan de slag kunt.
Indien u liever heeft dat ik bepaalde taken in uw bedrijf van u overneem, dan kan dat natuurlijk ook.
Ik werk zowel op projectbasis als volgens uurtarief, en flexibiliteit staat bij mij hoog in het vaandel. Onder de link werkervaring kunt u zien bij welke bedrijven ik o.a. heb gewerkt en ik nodig u graag uit mijn CV te bekijken.
Bent u nieuwsgierig geworden naar VDO, of wilt u eens geheel vrijblijvend van gedachten wisselen over een mogelijke samenwerking, neem dan gerust contact met me op.